with a strength to carry on

jag vägrar gråta mer.
för jag hatar att gråta och jag vet inte varför
tror inte jag har gjort det sedan..nyår?


försöker tänka positivt.
men jag kan inte låta bli att tycka att det är mycket nu
i veckan som återstår har jag fem prov + en redovisning i PsykologiB.
och så allt som hände idag. vilket gör att skolan bleknar i all sin stress
fixade till här hemma som en galning för att slippa tänka.


under ett människoliv hinner man mista så många.
det tar på hjärtat.
nästan så det känns jobbigt att älska människor
- man vet aldrig då de försvinner.
å andra sidan.. hittar man ständigt nya vänner
nya människor att tycka om
Ni är mina hjältar







Kommentarer
Postat av: linnea

tänker på dig! kram

2007-04-23 @ 23:31:09
URL: http://linwe.blogg.se
Postat av: fannie

du ska veta att jag tänker på dig..
du är bra, du är stark.. det vet jag
tusen kramar

2007-04-24 @ 00:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0