lycka

jag är så glad.
måste få skriva av mig någonstans
jag är så GRYMT glad
får nästan dåligt samvete


finns så många saker man kan vara ledsen över

och visst är man det ibland

men just nu

är jag så obeskrivligt lycklig
för ja

jag har så sjukt bra föräldrar (negativa sidor har alla)
älskar mina syskon över allt annat
gillar min grymma klass
mina vänner är så obeskrivligt bra
åh

jag är så glad.

glad
nya vänner är underbart
men mest är jag glad för att känna Gud
jag vet att för vissa av er låter det galet

men jag bryr mig inte

för det är liksom..

det jag vill leva för



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är klok evelina, mycket klok! :)

2007-05-02 @ 11:17:07
Postat av: Therése

jag blir glad om du blir glad :) ume låter kul :) du får prata med alex :P kraam

2007-05-02 @ 19:38:46
URL: http://theresenorlin.blogg.se
Postat av: linnea

härligt att du är glad evelina!

2007-05-02 @ 20:19:51
URL: http://linwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0