nattblogg

hör på det här "Ja hoppas att din geogragfiska bredgrad du vistas på inte understimulerat din förhoppningsvis höga grund intelligens"
jag fick ett mail från en 21-åring ifrån härnösand som ansåg att jag var av "öst asiatisk härkomst"  och "gula mongolida rasen " jag trodde att mongolid var då man var..mongolid. sjukdomen ni vet,
det kanske är en ny omvänd hitler i farten? ehum..vad säger ni? understimuleras min i särklass jätteskyhöga intelligens av inlandet? haha, kul man kan skratta åt eländet iaf:)


jag hatar dåliga nyheter och vissa saker gör det inte bättre. ibland måste man få vara ledsen, det kan jag ta. men det gör så ont att se människor man älskar vara så upprivma.. och inte kunna göra någonting.
men just nu går mina tankar och böner till en annan, som vi fick höra idag hade två sorters cancer. visst verkar alla ens problem som pettitesser i jämförelse?
och man kan inte göra något, förutom att be.
that's it

godnatt världen. nu är jag lite less på det här


Kommentarer
Postat av: annakarin

Hej sweetheart.
Jag kunde inte läsa nån av de bifogade filerna.
Niclas ska fixa men det blir först till veckan,
har du en stund över på måndag så jag kan titta förbi och läsa på din dator, då kan vi dessutom disskutera det och sedan ta en promenix (; Kram

2007-09-01 @ 11:56:50
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0