en fredag

så är ansökningarna så gott som komplett. Nu väntar jag bara på att personbeviset ska komma ifrån myndigheterna så skall det skickas in. O så ska jag jag lämna papperna till dem som ska rekommendera mig så att de kan fylla i allt. och skicka in det. känner mig nyfiken på vad dom kommer skriva, men men..
Känns spännande =) har dock inte hittat någon lägenhet än.. men kanske på G

annars har jag funderat allvarligt på jeanettes idé om en fond:) men eftersom jag slösar pengar på annat ibland så känns det lite lite dumt. eller ganska mycket.

men nu måste jag ta tag i den här dagen. ikväll kommer sara och som vanligt så blir helgerna så gott som bloggfria. Ha en grym helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0