finalcall

så är albumet näst intill klart. Imorgon skall de sista justeringarna göras innan dess resa påbörjas runt halva jordklotet. Destination? Suwon, Sydkorea
Började hela albumet med ett kort brev, innan jag fortsatte med kartbilder på europa och sverige. Eftersom fotona är i åldersordning är jag en liten kamikaze baby med näst intill rakad skalle i början, och i slutet en lycklig människa med så mycket att vara tacksam för!

Detta är min början, översatt från engelskan:

Kära familj
I detta album har jag försökt visa er utvecklingen från en liten bäbis till en ung kvinna. Det har inte alltid varit lätt, men i varje svårighet har jag lärt mig något. Jag har lärt mig att vara tacksam för det jag har, och att man aldrig någonsin ska ta något eller någon förgiven.
Var lektion har varit från livets skola, mitt liv.

Jag kan inte förklara med ord, mitt hjärtas känslor då jag hörde om er. Jag tackar Gud varje morgon för vår kontakt. Den betyder mycket för mig, mer än vad jag kunde tro.
Jag gjorde detta album, så ni kunde få en glimt av mitt liv och hur det sett ut. Ett gott liv med mycket kärlek, vänner och glädjeämnen. Jag hoppas ni uppskattar det.
med all kärlek //woo jung


Det är min början, och jag ser fram emot vår fortsatta resa tillsammans. Även om det även kommer innebära jobbiga nyheter. Redan nu kan jag känna av hur svårt det kommer att bli att bo här, och veta om trubbel och sjukdomar därborta. Trots allt är de, människorna jag inte har minnen av, en del av min familj


Kommentarer
Postat av: jeanette

Det är så roligt att få läsa om sånt här, vad du skriver osv:) och albumet blir de nog jätteglada för! kram

2008-04-24 @ 15:48:46
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: Jenny

Du skriver så bra evve! :) jag är glad för din skull!

2008-04-25 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0