hrm..

Visst vore det roligt att kunna fara till korea nästa sommar, men ser man på det lite realistiskt kanske det är bättre att vänta till våren 2010. Först och främst är det ju den välkända våren där... med alla körsbärsblommor som blommar ut. Men sedan har jag då ett halvår drygt på mig att jobba och spara pengar till resan (efter jag avslutat bibelskolan) Någon föreslog att jag skulle testa sälja grejen som en programidé till ett produktionsbolag, men nja..
Något jag däremot funderat över är SWS's arbete med FedEX. De ska göra ett program där det utses 15 deltagare (20-35 år, adopterad och aldrig varit i korea) En inbjudan till sitt födelseland för att få en bättre förståelse etc. för landet..  "Welcome home" tror jag programmet skulle heta... Man skulle ansöka in och fick reda på i början av juni om man blivit antagen. Det "enda" man behöver betala själv är en del av flygbiljetten, SWS bidrar till viss del...
Tror ju inte ens det kommer gå på tv här i sverige så på det viset är det ju helt lugnt.. Men ja, låter ju lite galet ändå.. & sen är det nog väldigt många som söker.. lite knasigt är det, eller är det jag som är fånig?

nåja.. nu är jag toktrött. Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0