memories

blir så fruktansvärt nostalgisk av alla korten! Men nu har jag så gott som printat ut allting, nu ska det bara klippas, klistras, skrivas och göra lite snyggt så ska jag skicka iväg det.. Om jag är effektiv kanske det hinner bli klart imorgon men vi får väl se. Morgondagen blir en helbra förmiddag med träning, pysslande och ett besök på secondhand och lite smått och gott.. sen ska jag träffa annakarin och stina senare på kvällen. Blir tokmys<3
och på fredagkväll ska jag till kyrkan, det var alltför länge sen nu..
är det någon fler än jag som inte fått sin deklaration än?

på jeanettes uppmaning hade jag tänkt lägga in lite bilder från då jag var liten. Tyvärr buggar blogg.se. Förra gången kom det upp femtionio internetfönster. Ska se hur många det blir denna gång..
Bild på lillebror och jag i sjömanskostymer i eller vad det nu ska föreställa
är väl drygt fem år på korten. Förutom kortet på storebror och jag.. då är jag nog..två år kanske




Kommentarer
Postat av: jeanette

jag kommer inte till vilhelmina förrän lördageftermiddag/kväll, vad tror du om det? kram

2008-04-10 @ 14:43:13
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: jeanette

nej vi kan ses på lördag klockan nio cirka :) det bli bra! kram

2008-04-10 @ 17:26:42
Postat av: linnea

tack för det, jag är faktiskt rätt nöjd den här gången, hade tänkt "ge bort" den här designen men behöll den själv :P

2008-04-10 @ 20:58:24
URL: http://linwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0