min hemliga last

choklad deluxe. Sen jag börjat med lite mörkare choklad så börjar jag tycka att marabou's mjölkchoklad smakar.. billigt och blaskigt. Det är lite synd, men mmm

det verkar gå jättefort för SWSP att översätta ifrån engelska till koreanska men tvärtom tar det bra mycket längre tid. Dessutom upptäckte jag att syster skickat bilder som jag inte hittat åt.. Man ser ansiktet tydligare, och jag känner att vi inte är så lika ändå. Hon har mycket rundare ögon än vad jag har och helt annan form på huvudet. Persiko kinder typ.. jag har.. äppelkinder

men nu är klockan mycket. Imorgon blir det en dag i lycksele. Är sugen på lite badlakansset och handdukar... och lite annat smått och gott:)  får se vad man prioriterar..


(förresten tycker jag det är jätteroligt då ni kommenterar så har man någon hum om vilka som läser)

godnatt!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Jag läser, jag läser!

2008-04-16 @ 07:54:04
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: tovelina

tack att jag fick träffa dig idag (:

2008-04-16 @ 07:57:23
Postat av: lena

jag läser varenda dag vännen=)och saknar dig hela tiden=/kramar

2008-04-16 @ 08:50:23
Postat av: Josefin

Tänkte bara skriva en kommentar jag med och säga att jag läser :) Hoppas allting är bra med dig! Kram kram

2008-04-16 @ 10:02:08
URL: http://josfinforslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0