upside down

vår nya juicepress går varm. Det smakar färskt och gott. Det enda som vore det fulländat vore ett par isbitar och ett glassigt paraply. Skulle inte det bli sommarkänsla? precis som jordgubbar och grädde & lukten av nyklippt gräs. lovin' it

Det blir en mysdag med mamma, moster och kusinvitamin i lycksele idag. En snabb sväng men jysk och dollarstore ska avverkas åtminstone. Solen skiner och jag känner mig sådär allmänt glad och lycklig inombords. Vi har så mycket att vara tacksamma för.
Jag är så glad att saker i mitt liv läggs till rätta. Det är otroligt skönt att veta på ett ungefär hur hösten kommer bli, att jag nu fått kontakt med min biologiska familj och allt därtill. Nu när jag skriver upp det kanske det kan ses som små petittesser, men det har varit saker som fattats och som jag funderat mycket på.
ibland behöver vi tänka mer på vad vi ska vara tacksam för, än på de saker vi saknar. Just nu är jag mest lycklig för att jag har två familjer. Visst blir det känslostormar och krockar än det ena än det andra. Men jag är glad, glad att jag vågade. Hälften vågat hälften vunnet?

Ibland kanske man kan känna att man inte gör så mycket nytta här i livet
alltför ofta räknar vi vårt värde i våra handlingar
men ska det verkligen vara så?

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter trevligt, när åker du isåfall?

2008-04-16 @ 13:08:40
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Natalia

mkt bra inlägg du skrivit..stämmer ju precis:)

2008-04-16 @ 18:46:46
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0