vardagslunk

eller hur var det där? Nu är i alla fall helgen över och därmed är det slut på sockerintaget. Jajjemänsan ni hörde rätt, jag ska sluta baka söta saker och äta mycket socker på vardagarna. Det sparar jag till helgerna så det blir extra gott istället. Och godis, exkl. choklad har jag försökt sluta köpa helt.
Det känns bra i magen och i plånboken.
Sara har varit här hela helgen, har vart toktrevligt.. fick träffa a-k och malin en hel del också. Känns bra i hjärtat..

Kvällen till ära bakade jag, tina och stina en superb fransk chokladtårta. Men nu har jag dessvärre halsbränna och känner mig gammal.
Skickade in min ansökan idag så imorgon går den iväg. Känns spännande, det är på riktigt! Förhoppningsvis får jag höra mer om lägenheten till veckan också.. let's see..

och det ärju söndag idag, så det väntade ett mail från syster även denna söndagen. vilken trevlig tradition. vi satsar på att försöka ses nästa sommar..2009. Helt galet känns det, och sen menade dom att dom skulle hjälpa mig betala. Men stolt som jag är säger jag nej... jag vill helst betala själv. Känns som dumt annars... skulle inte ha hjärta att lägga ut pengar på en kamera (som jag nu med andra ord måste börja spara till) och låta dem betala min resa. Så mina nya sparmål förutom flytten och allt därtill blir en ordentlig kamera och en utomlandsresa.
Någon som vill följa med?=))


men nu ska jag kvälla
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0