well..

har suttit och gått igenom alla fotoalbum, plockat ut ett par foton från varje år och försökt få dem i en kronologisk ordning. Det tog massa tid att skanna in dem och kvalitén är inte bra. Men nu är det gjort, nu ska de bara skrivas ut och klistras in i ett helt nytt album som jag kan skicka iväg.
Blev lite konfunderad igår, kan man älska någon man aldrig sett? Eller ja, träffat en gång för snart tjugo år sen? för, trots känslostormen så känner jag inte sån djup... tilltro/kärlek. Så vad i friden skulle jag svara på en sån kommentar..? hrm...
känner mig lite dum. men att säga att man älskar någon, och så är man inte säker på att man gör det är nog värre..kanske. blir nästan lite arg. hur kan dom säga så? och vad förväntar dom sig att jag ska svara?

jaja

hittade ett jättefint kort på mig och johannes som jag tänkte försöka slänga in. att lägga upp bilder på blogg är ju en hel vetenskap, förhoppningsvis öppnas inte sextiotre internetfönster den här gången..
men visst är det syskonkärlek


Kommentarer
Postat av: fannnie

roligt att ni är typ lika små..
du var supersöt när du var liten, jag förstår varför jag blev kompis med dig =)

2008-04-08 @ 15:37:02
Postat av: Jeanette

Åh, gud vad söt du var när du var liten! Kan du inte bjuda på fler bilder? :)

Och angående det där om kärlek. Jag kan förstå om de säger att de älskar dig, även fast ni inte setts på 20 år. De hade antagligen planerat dig, väntat i 9 månader på dig osv osv, och de har nog kanske en "starkare" (eller hur man ska säga) relation till dig än vad du har till dem. De har minnen av dig, något som inte du har av dem.

Och ja, på frågan vad du ska säga till dem? Säg som det är, ärlighet varar ju såklart längst! Du är ju jätteglad över att ha kontakt med dem och det borde väl räcka?, för att säga att man ÄLSKAR någon är ju jättestort.

2008-04-08 @ 16:31:04
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0