yemkela

ja, så tänkte jag slänga in ett inlägg såhär precis innan sovdags. Som förövrigt är alldeles för sent. Nåväl, har vart i Stinas lägenhet och försökt hjälpa till så gott det går. lärt mig en del om försäkringar och annat nyttigt =)
jag ska skicka in ansökningarna till skolan så fort jag fått personbeviset ifrån skattemyndigheten, och då jag författat mitt personliga brev. Det är inte det lättaste

försöker leta lägenhet därnere men det är ganska jättesvårt. Har jag riktigt tur har jag någon på G, men då ska det vara tur och bönesvar ifall jag får den! :)

hoppas på lika härligt strålande väder imorgon det har vart hititlls. underbart
man blir så glad och lycklig av solens värme


men nu ska ja kvälla
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0