20/8


det kommer ta tid innan jag fått data och internet att funka därnere så bäst att passa på här hemma nu när jag har folk som kan. fast jag tror jag kanske kan fixa det... har åtminstone beslutat mig för att köpa en laptop nu efter min storebrors goda råd. Han är bäst:)

Det finns en historia som jag alltid gillat, och som jag tyckt varit sann.. nu kan jag den inte i huvudet men det går ungefär som "Jag bad Gud om att bli smart, och han gav min problem att lösa". Och i slutänden är poängen att "jag fick inte det jag bad om, jag fick det jag behövde" ungefär.. och vem tror ni inte skriva samma historia, fast på engelska såklart, till mig? Min biologiska mor. Jag tycker det var lite små roligt bara..
fast Gud ger bönesvar rakt av också såklart. För vad annat är det då det gått så bra med sökandet, hittandet och fortsättningen på kontakten med min biologiska familj? Det man kan kalla enorm tur, väljer jag att kalla bönesvar

imorrn är det full fart igen. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Therése

vill du se kort på auberginerna?? är ju bara ett ända gegg :P jag vill ha lösen till din blogg :):)

2008-08-21 @ 19:13:54
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: jenny jonsson

ville bara säga ett lycka till där nere och ta hand om dig! :) hoppas det blir bra och att du trivs! kramar

2008-08-22 @ 10:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0