2/8

det är full rulle. På dagarna är man på jobbet, och senare på kvällarna så försöker man träffa så mycket folk man bara kan. Igårkväll blev jag bjuden på thé och goheters kaka av tovelina. Det smakade väldigt gott, hade en del framkallade skrattanfall. Som att jag hade grenar i håret och linnet ut och in. Fick lite ont i magen av allt skrattande
Ikväll efter en snabbdusch kom mika och adam och hämtade mig innan det blev ett besök nere på strandvägen. såg lite roliga youtube filmer innan vi satte igång att spela alfapet. I slutet urartade orden en del, men kul var det=D och det är alltid lika roligt då mika kommer hem på besök. Så får man träffa extra storebröderna lite. De är helt underbara

nu tänkte jag försöka råda bot på min begynnande huvudvärk med lite trocadero och naps. Imorgon blir det jobb igen och sen är det inte länge kvar..

min koreanska mamma skrev i senaste brevet att vi kanske borde göra en bok av våra brev tillsammans, och jag tycker det är en bra idé. För vi bägge två sparar på varandras brev i pärmar. Gör man en bok med några ex har man ju det sparat ordentligt^^
Dessutom såg hon möjligheten att hon kunde hälsa på mig innan jag hälsade på henne. Mamma och pappa (mina svenska) tyckte det var jättekul och började planera hur det skulle gå till.
Men än så länge tar vi en dag i taget så får vi se hur det blir. Det känns bra i alla fall, och knuten i magen har lösts upp.

um..

nu höres vi.

Kommentarer
Postat av: emma

fan vad jag blir lycklig för dig och framstegen med dina biologiska föräldrar Evelina!



När är du ledig nästa gång, för vi måste träffas innan du åker bort!

2008-08-05 @ 10:09:49
URL: http://ekaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0