en jönköpingsbo!

Eller säger man jönköpingbo?
Nu har jag äntligen med fantastiska Emmas hjälp lyckats ta mig ut på internet utan att vara rädd för att snålsurfa på nån annans trådlösa. Även om jag nu vet hur jag gör;)

Nu, efter ett par dagars slit, rännande på affärer och stor tålamod tycker jag att det ser riktigt bra ut i lägenheten. Ska diska undan och städa upp ordentligt så alla spår ifrån flytten är borta. Får väl lägga upp bilder här lite senare..Jag har även lyckats bli dunderförkyld så det jag allra helst skulle vilja göra är att vila hela dagarna tills skolan börjar så jag är frisk och kry. Eller ja, hyfsat..

Imorse klev jag upp tidigt för att äta frukost med föräldrarna innan de börjar sin hemresa. Så nu är jag här alldeles själv, det känns lite läskigt... =)

men nu ska jag fortsätta med mitt. höres!

Kommentarer
Postat av: tina

lilla vännen. saknar dig redan! Synd vi inte hann träffas innan du åkte. Arg på de! Vad roligt du kommer att ha en en ny stad och nya människor. Så spännande! Upptadera ofta och visa bilder! Kram

2008-08-28 @ 00:42:00
URL: http://tinalinneam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0