fredagnatt

ungdomarna i kyrkan var iväg på sin kickoff helg, så vi hängde här hos mig ikväll. Mycket trevligt var det.. det är otroligt fina människor och jag tror jag kommer trivas mycket bra! Vi träffades idag och ska träffas imorgon också.. så det börjar ju bra;)

får ju mail titt som tätt från den koreanska familjen nu. Den koreanska storebrorn är orolig och påminner mig om att äta rätt, vara hälsosam och försiktig, även då det gäller pojkvänner... Det känns som att dom verkligen bryr sig, och att valet de gjorde för nästan 20 år sen kanske inte var det lättaste. Eller så har jag blivit blödig på sistone. hursomhelst, nu är det högst ett år innan jag reser dit. Tiden kommer gå fort med tanke på att det var sex månader sedan vi gjorde första kontakten..

men men
nu ska jag sova. blir en social dag imorgon också!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Här har jag missat att läsa märker jag! Trivs du bra? Härligt att du tog dig in och att du är där. Lycka till med allt! Kram

2008-09-02 @ 21:09:01
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0