29 december





















tiden fortfarande går
än finns saknaden  kvar
skulle inte tiden läka alla sår?
skulle inte frågorna bli till svar?


jag brukade drömma högt och brett
om en framtid som var ljus och klar
före en tid ingen kunnat sett
upptäckten av det man faktiskt har


Gud är mig nära, i all min brustenhet
fastän mina tårar byggt upp en borg
kommer Han i all sin allsmäktighet
gör mig hel och tvättar bort min sorg


tiden fortfarande går
än finns saknaden kvar
men Gud helar mitt hjärtas sår
 och på vissa frågor, finns  inga svar








Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2008-12-29 @ 05:09:35
URL: http://hoojna.blogg.se/
Postat av: SARA

haha ja evelina, jag ska berätta allt :) men du kommer skratta och tycka jag är knasig! hehehhe. Ja, du jag och mickeulla som på gamla goda tiden :)

2008-12-29 @ 22:58:54
URL: http://sarasderlund.blogg.se/
Postat av: jeanette

Den 5e börjar jag jobba klockan 14.30, så jag har fram till ca kl 14.00 på mig :)

2009-01-01 @ 20:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0