full fart

nu ska jag springa iväg in i duschen innan jag tar mig tid att svara på era kommentarer :) hittills i veckan har jag jobbat på dubbla jobb. Så först har det blivit 6-8 timmar ¨på förskola innan 4-5 timmar på Frasses. Vilket resulterar i att jag ställer klockan på 06.30 och försöker åtminstone somna innan midnatt. Imorgon & på fredag blir det bara ett av jobben så är jag ledig helgen sen. Känns underbart skönt !=) även om det är vansinnigt bra att jag får jobba.

det jag tänkte berätta innan jag drar iväg igen är att jag fått svar ifrån Hye Jin från Swspas. Ni vet, den sydkoreanska organisationen jag anlitat för att hitta min biologiska familj. Hursomhelst, jag läste hennes mail idag och det verkar som hon hittat dom i suwon. Det gick inte så bra att ringa till dem men hon hade skickat ett telegram och skulle höra av sig om dom svarade.

Så ja, nu lär det väl dröja ett tag till då... Försöker förbereda mig på att dom inte vill veta något av mig över huvudtaget, för att inte bli besviken.. men innerst inne hoppas man ju alltid på det bästa...
jag tycker det är spännande. men mamma tycker nog det är mest spännande. Som motpol har vi pappa som fastän han tycker är spännande är orolig över att jag kommer bli sårad.
Men jag tar motgången den dag den kommer...


Kommentarer
Postat av: Jennelie

Ja det må jag säga! Otroligt spännande!!!
Kolla på min blogg om du godkänner mitt ihopklistrande av dina två kommentarer. Jag tog bort det där om islam tills vidare. Får prata mer om det sen. Har inte tid just nu. Kram!

2008-02-28 @ 09:45:35
Postat av: lena

såå spännande vännen,jag tror inte att dem inte kommer vilja veta av dig,så underbar som du är

2008-02-28 @ 10:55:38
Postat av: jeanette

Åh, gud vad roligt att dem fått kontakt med din biologiska familj! Hoppas att du snart får ett brev från dem! Allt bra? kram

2008-02-29 @ 13:06:58
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0