oj

Jobbade dubbla skift idag igen. Imorgon måste jag försöka hinna städa huset och sådär innan jag börjar jobba. Mamma är på lasarettet och pappa jobbar på.. har haft så dåligt samvete över att jag inte kunnat hjälpa till något här hemma, men ska försöka ta igen det i helgen ändå.

Jag har redan fått svar ifrån Hye Jin från sydkorea. Tydligen kom telegrammet fram och hon har träffat min biologiska mamma. Jag ska få ett brev så fort hon skrivit det, och dom översatt.. vilket kan ta ett tag vad jag förstått. Men vadå, det känns.. konstigt.
En del av mig är fortfarande misstänksam. Tänk om dom bara hittat på allt? För att göra mig nöjd? O så bara låtsas dem för att inte göra mig besviken eller någonting. 
En del av mig är glad, för det betyder att jag har möjligheten att kanske få brevväxla med min biologiska mamma, visst vore det ganska grymt?
Men som sagt... det känns ändå inte riktigt.. på riktigt. Det har som gått för lätt. Så lätt att jag blir misstänksam..
nåja
vi får se


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, jag får nostalgikänslor! Ååå, ja vi måste träffas snart, vi får kolla upp nå datum som funkar :) Allt bra annars? KRamar

2008-02-28 @ 22:35:19
Postat av: Therése

haha du tror de ;)

2008-02-29 @ 13:01:17
URL: http://theresenorlin.blogg.se
Postat av: Jennelie

Otroligt att de redan har hittat din biologiska mamma! Ojojoj... Vilken chock HON måste ha fått! En mamma kan aldrig glömma sig fri från ett barn som hon har burit och fött. Hon måste ha saknat dig fruktansvärt mycket i alla år och önskat att hon kunnat behålla dig. Om hon mot förmodan inte skulle bemöta dig som en mamma borde, så skulle det i så fall vara för att hon inte vågar göra sig sårbar... Tror jag... Men jag ber till Honom som är mer än både Far och Mor att han ska välsigna & hjälpa er så att allt blir jättebra.

Om du är misstänksam kan du kanske fråga dem hur de gått till väga för att hitta henne så snabbt. Men vad har de att vinna på att ljuga?

2008-02-29 @ 19:59:30
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: tovelina

älskade evelina, vad otroligt spännande!

2008-03-01 @ 11:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0