bönevecka

i veckan har det vart bönevecka. dvs bönemöten två gånger per dag. vilka jag vart på på kvällarna. jag och en massa tanter och farbröder :)
jag var på dagsbönen idag och fick ett oväntat brev. fascinerades av hur mycket som verkligen prickade in, och vad är då min slutsats? tja.. Gud hör bön

och för er som inte sett mig på sistone är mitt hår kort och en blandning av massa tokiga färger. Men jag ska fixa till det, färga det helbrunt och klippa i en riktig frisyr. så lite nya tidningar ska inhandlas, mat och en massa annat. bäst att börja fixa det. något stolt över att ha lämnat in tentan igårkväll, tenta nr. 4 är nästa vecka och sen kan jag andas ut.

har inte många bilder ifrån nyår men bjuder på ett par som tovve och linn fotat




Kommentarer
Postat av: therése norlin

haha iof, men förpakningen är gul :P:P

2008-01-11 @ 16:58:44
URL: http://theresenorlin.blogg.se
Postat av: Johanna

du är så fin :)

2008-01-12 @ 21:05:53
Postat av: tovelina

har du klippt det ännu kortare nu?
hih, jag har fotat båda bildern ;>

2008-01-13 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0