tisdag

så hamnade jag här ändå. Fastän jag har hur mycket som helst att plugga in. men ett litet inlägg innan jag sätter igång ,borde jag hinna med. jag har tenta på torsdag och en uppgift att göra klar tills imorgon. suck
hursomhelst

mamma föreslog för ett par dagar sen att jag skulle söka in till tv4's program spårlöst. Det kommer dröja minst tre månader innan jag hör något av det där koreanska företaget så jag tänkte.. varför inte. Chanserna är minimala, och jag gillar inte ens att vara i tv.. men skulle det göra så att jag hittade min biologiska familj så okej. Så för ett par nätter sen försökte jag formulera min livsberättelse så avkortat jag bara kunde. nu är det bara vänta och se...
Vem var det som sa att tålamod är en dygd?

hursomhelst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fina Evelina, vad spännande!!

2008-01-15 @ 14:30:43
Postat av: fannnie

jag tänkte på dig när jag såg att de skulle spela in nya avsnitt. spännande! jag hoppas att de nappar =)

2008-01-15 @ 17:55:50
Postat av: Therése

ååh jag tänkte oxå att de måste evve söka till :)hoppas dy får vara med.. spännande hihi kram

2008-01-15 @ 20:50:51
URL: http://theresenorlin.blogg.se
Postat av: fannnie

nu är det tyst från bostaden och jag hoppas innerligt att kärringen inte kommer att ta bort mina år, men det vet man ju aldrig..
det är en etta på 42kvm, inte så stort men mysigt och jag hoppas att allting ryms.
när kommer du och hälsar på??

2008-01-16 @ 22:22:59
URL: http://fannnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0