14/7

har funderat ett tag över att skicka in tre av mina fotografier för att printas ut på taveldukar. Lite personligt, rätt dyrt och vansinnigt svårt att välja ut. Nu när jag skaffat en kamera som skulle klara av kapaciteten man behöver så är det ett väldigt intressant alternativ...Vill ha tre tavlor ovanför soffan i vardagsrummet i lägenheten.. och så har jag tre alternativ, så nu måste ni kommentera. Sen dyker det säkert upp fler alternativ med tiden/fantasin..
och det är dessa tre:








Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hey Babe! Jag röstar för den i mitten ;) KRam

2008-07-14 @ 23:21:54
URL: http://sarawallmark.blogspot.com
Postat av: emma

fan va grym du e :) saknar dig

2008-07-15 @ 09:18:15
Postat av: linnea

Hej! Verkligen svårt, den nedersta är ju en klassiker, oerhört fin! men jag skulle nog valt den första, för att den är mest personlig. Det är lixom ett speciellt tillfälle, en speciell plats och sådär. Fast blommor är ju alltid blommor, och blommor är alltid stilrent (ORDBAJSERI DELUXE). Du är i alla fall grymt duktig, om jag vill köpa bilden längst ner av dig? alltså bara den med orkidén? vad skulle du vilja ha då? kram

2008-07-15 @ 15:47:25
URL: http://linwe.blogg.se/
Postat av: jeanette

röstar för den längst ner :)

2008-07-29 @ 13:02:53
Postat av: Jennelie

Du kanske redan för länge sedan har gjort tavlorna, men jag gillar den längst upp allra mest.

2011-03-16 @ 11:01:58
URL: http://jennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0