30/7 Guds skapelse

Ikväll efter jobbet följde jag med gänget till saiwa för att fota lite under tiden de tog sig ett nattdopp. Tog lite foton, och efter att ha sagt godnatt och hejdå fortsatte jag upp mot bergbacka. Tänkte köra upp till vattentornet för att kika på utsikten därifrån. Funderar på att fara dit någon natt för att vänta på soluppgången och fota den.. Någon som är på?
Hursomhelst, var det helt sanslöst vackert. Efter en stunds övervägande om vad som var rätt och fel lyckades jag krångla mig över gallret så man fick ännu bättre utsikt. Wow
Tanken slog mig, att man har naturen så pass nära, att man ibland glömmer bort att den finns där. Man blir van och tänker inte alls på det sköna i det. Jag insåg också att Gud gjort naturen extremt vacker. Man kan ana, att det finns en väldigt vacker sida hos Gud :)
Jag gillar såna här fotostunder, då man kan filosofera lite, känna storheten i allt, prata med Gud och få till bra fotografier.


det är lycka


Kommentarer
Postat av: lena

ja, visst är det en härlig känsla!!!=)

saknar dig så

kramar

2008-07-31 @ 22:22:26
URL: http://lenysik.blogg.se/
Postat av: tovelina

när vi (eller mamma) fått sin kamera, så är jag lätt på att fota vid soluppgången!

2008-08-02 @ 10:06:00
URL: http://toveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0