jamen just det


Igår var vi och firade therése som hade tagit studenten. Hipphipphurra! =D


Idag har jag inte gjort så mycket. Tog en rejäl sovmorgon och har sprungit lite ärenden hit och dit. Men fick tre paket på posten. Äntligen kom hyreskontraktet så nu är det påskrivet. och sen med det var det överlåtelse för bredband och kabelTV grej som också följde med. tjenaresajag! Nu är jag snart på väg^^ Känns väldigt bra
Fick mina flyttahemifrångrejer också. Så ny har jag köpt ett sprillans nytt bord, en TV bänk och lite skålar.

Sista paketet som faktiskt även det kom med bud, dvs ända fram till dörren var mina presenter ifrån korea. Jag fick ett mail för ett par dagar sen där det stod att dom skickat iväg något till mig. Så det var lite spännande. Mamma och pappa stod som hökar över mig då jag skulle öppna det^^. Fick en T-shirt från min biologiska bror. Han är kapten för lacrosslaget där och de ska resa över till Kina för att spela en vänskapsmatch där. Då har de tryckt upp t-shirtar och en sån fick jag! Av min biologiska mamma fick jag en jättesöt handspegel med pärlemor. Kortet som de skickade med var nästan coolast. Det var byggt som en hanbok (traditionell klänning) Man tog liksom av tröjan och öppnade kjolen, och där hade de skrivit brevet.
O så hade de skickat kort där de hade samma t-shirt på sig (som jag fick) och halsbanden som jag skickade till dem:)

Så det var roliga överraskningar som kom med posten idag måste jag säga =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0