MEN VAD I FRIDEN????

Här hejjar man på Sverige, men de klarar inte ens gruppspelet. Blir totalt utspelade av ryssarna. och ja, sverige spelade dåligt så okej. Eftersom jag gillar Hollands speltyp så faller ju valet på att de ska bli vinnare, men vad tror ni händer ikväll?! Ryssland spelar ut dem också..(fast de har ju en holländsk förbundskapten)
och eftersom ryssland trots allt skickade ut sverige har jag liite svårt att börja hejja på dom rakt av. Men jag erkänner väl att jag gillar rysslands offensiv Arsjavin, och den holländske målvakten van der sar. Sen kommentaren om  ryssen som sköt ett riktigt bra skott men trots allt ribban ut:
"och han skjuter.. SOM EN HOLLÄNDARE" 
nåväl, fantastiskt av Guus hiddink,  grattis grattis



förutom kvällens match har jag haft en riktig lugn och fin toppendag. Sov ut lite granna, pysslade med saker här hemma. Fixade till lite saker med nål och tråd. På eftermiddagen blev det eftermiddagsfika med miriam och fanny. Uppskattades väldigt! Mycket bra och fina människor de där, som man kommer sakna till hösten. Får nästan ont av att tänka på det :p
Middag och eftersnack med tobias&Lena, var guld värt att få träffa dem. Och som tur är dröjer det inte länge till nästa gång heller..=D

nej jag längtar till nästa vecka. Förhoppningsvis får jag mitt abonnemang och lite annat smått och gott. Och på fredag draaar vi! Men först kommer de bli lite jobbande. Känns väldigt bra pga semestern och de egentligen allför få jobbtimmarna.

see you




Kommentarer
Postat av: annakarin

helskotta vilken snygg design! :)

tack för en underbar dag, och en lika underbar kväll. ler av lycka när jag tänker på den! <3

2008-06-22 @ 12:23:13
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/
Postat av: Therése

de var en smulpaj, god var den både syrlig och söt ;D

2008-06-22 @ 12:47:17
Postat av: Therése

Det är bara hallon och rabarber, sockra dem, Blanda smör, mjöl och socker så att det blir en grynig massa och släng över :P grädda i 200/225 grader i ca 20-30 min eller tills pajen ser gyllembrun ut och innehållet, bär, äpple, rabarber, vad man vill, är mjuka :D

2008-06-22 @ 15:35:57
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: lena

TAck för senast vännen, det var underbart att få träffa dig.

Angående fotboll=)ok ryssar har en hollländs tränare men det är laget som springer fort, som kämpar och som är sååå otroligt duktiga,jag har aldrig skrikit och hejat så mycket som under den här matchen=)jag blev hes och fälde en tår till och med=)Det är bara att inse ryssar var mycket duktigare=)blir inte arg nu=)tyckte det var sååå orätvisst när holländare kviterade, för ryssar plelade mycket bättre och var värda att vinna.

kramar från en grymt stolt ryss=)

2008-06-23 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0