sista söndagstanken

som egentligen blir första måndagstanken kanske?
Hursomhelst,  efter nästan två timmar i telefon med min goda vän så känns allt lite lättare. Så skönt att kunna ventilera ut saker man bär på och få en ny fräsch syn på det hela. Eller så kanske jag egentligen behöver är ett stöd för mina synpunkter på saker och ting. Bekräftelsen på att jag har rätt. Hrm..? Kanske en smått obehaglig sanning..


Jag ser fram emot bibelskoleåret som kommer. Jag ser fram emot att lära mig nya saker, träffa nya människor och hamna i ett nytt sammanhang. Se vilket man gillar bäst liksom. Det är ett äventyr! och jag vill bara ta för mig, även om jag redan nu planerar att resa lite grann till hösten efteråt så känns det väldigt gott med det här året. Satsa för fullt liksom

Jag börjar förverkliga mina mål i livet, och kanske är dem inte sådär jättespeciella, men det är saker jag alltid velat göra och nu äntligen händer dem! Bibelskoleår, kontakt med min biologiska familj, ut och resa i världen. Förr har jag upplevt mig själv som en sån som snackar om allt men gör ingenting. Men jag tror jag börjar få lite fason på mig själv nu^^
SPIK!

planer är ju såklart alltid planer, men om Herren dröjer och vi får leva;););) som man kan säga :D

..

eftersom jag vet det är många vänner som läser det här tänkte jag klargöra en gång för alla. Jag- vill- inte- ha- något.
Om ni tvunget måste ge mig, så ge mig en kram =D

men nu måste jag sova^^

Kommentarer
Postat av: Polina

vilken hrligt fin blogg du har! (:

2008-06-23 @ 12:45:09
URL: http://pollelina.blogg.se/
Postat av: Emma

men jämarns vad snyggt du har gjort här! :)

kommer du och hälsar på snart?

2008-06-23 @ 21:43:47
Postat av: tovelina

du låter precis som jonas "Om ni tvunget måste ge mig, så ge mig en kram =D"



kramar kan du dock få gånger tusen! <3

2008-06-25 @ 09:28:15
URL: http://toveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0