wohow!!

vilken match holland gjorde!!
Jag bara häpnar. Gillar lag som inte lägger av att spela bara för att de leder. Eller alltför defensiva lag, som grekland.
Go holland! Om Sverige blir tvåa i sin pool så kommer de möta Holland.
Hahahah
Även om jag hejjar på Sverige, så är jag realist.
Vilken m a s s a k e r det kommer bli isf.

=D


och sen på sistone har folk addat mig till höger och vänster på msn. Det är ju bara kul och trevligt om det är trevliga människor. Men då det är grabbar över tjugo som ställer väääldigt knäppa frågor kallar jag dem puckon och blockerar dem. Väldigt effektivt

Kommentarer
Postat av: lena

oj..viste inte att du var så fotbolls intreserad=)

jaaa det vore kul att ses nästa helg=)

kramar

2008-06-14 @ 19:03:53
URL: http://lenysik.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Fick för mej att ja svarade på kommentaren men de glömde jag nog. Men va kul me Jönköping, där vet jag MASSOR som gått bibelskola. Väldigt vanligt om du kommer från Lkpg. Men du ska va hemma i sommar va?. Jag ska nämligen till erat vackra samhälle :) Hoppas vi ses då!

2008-06-15 @ 21:22:38
URL: http://idapidapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0