a brand new day

tack Gud för en sån underbart härlig dag.
Det finns ett liv, och livet det är du
Det finns en tid, och tiden den är nu


en fika med annakarin innan jobbet börjar är helt perfekt. får mig skingra tankarna lite.
Kom på en grej, i mitt mail jag skrev skrev jag även ner min fullständiga adress, de kanske skickar ett vanligt "brev" den här gången? då dröjer det ca ytterligare en vecka.. men kan vara ett svar på varför det tar sån tid.
Mamma&pappa tycker att jag ska lugna ner mig och ge dom lite tid. Vilket de ha rätt i egentligen.. men jag var tok ärlig då jag skrev mitt brev, såjag är spänd på att se svaret..
nåväl

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Verkligen jättespännande... Jag blev alldeles tagen av det långa inlägget du skrev om dina känslor. Tack för att du delar med dig! Jag tycker du kan tillåta dig själv vara både arg och ledsen över det som hänt! Jag har själv lite jobbigt med det jämförelsevis obetydliga som hände när jag var bäbis. (Jag fick inte vara hos mamma på nätterna utan lämnades i barnsalen att gråta och så kom de in med mig var fjärde timme för att ammas. Då var jag så hysterisk att jag inte kunde äta och snart fick jag kolik som varade i tre månader och försvårade anknytnkingen & förstörde glädjen. Så orättvist! Jag är arg på dem som hittade på de där fyratimmarsreglerna.) Du har blivit utsatt för något oändligt mycket värre. Sorg och ilska behöver släppas ut. Men sedan finns det helande.

2008-03-14 @ 16:40:46
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: jeanette

tyvärr kan jag nog inte komma hem den 4e, jag jobbar typ 5 helger i rad :(

2008-03-14 @ 17:48:53
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: jeanette

hoppas du får en undeerbar helg evve! Saknar dig!!

2008-03-14 @ 19:21:24
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0