efter en utedag

nu har brorsan och hans familj kommit hit. Så dagen har spenderats i småbåtshamn, med skoterkörande, hamburgergrillning och varma mackor. Det satt fint.. körde samma rutt säkert tio gånger.. med bob, utan bob, med ett barn, eller ibland två.
Känns så bra att de är här.

Kollade min mail dessutom, har fått brev från Hyang eun igen.. hon tyckte jag var söt men undrade om jag åt för lite =P Sen berättade hon att det var vår i korea, och vad hon gillade att göra och sådär.
Intressen går inte i arv eller så, men det är ändå lite kul att vi gör lite liknande grejer.. fastän vi bor på andra sidan jordklotet ifrån varandra... Hon berättade att mamman väntade på mitt svar på brevet.
Jag har ju inte ens fått brevet.
Förhoppningsvis blir översättningen klar till veckan. Då har det gått tre veckor..! 

nu blev det massa svammel igen. Ska väl försöka hinna mer att skriva mer ingående och stilistiskt då jag har tid. Men nu ska jag vara social.

ha det gott


Kommentarer
Postat av: Jennelie

Kul med släktbesök! Jag har haft mamma o pappa här hela påskhelgen. Kram!

2008-03-25 @ 19:25:36
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: Jeanette

hej din filur! jag kommer hem helgen vid den 10e eller vad det är... haru tid och lust att ses då? pöösss

2008-04-01 @ 09:31:01
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0