hemma

eftersom brorsan har lan här hemma har jag dessvärre inget nät. Så det blir att sno till sig en dator då tillfälle ges. Idag är det måndag, min lediga dag på över en vecka.. känns skönt att slappa runt lite grann.
var med kusinvitamin igårkväll, det var uppskattat. Fast jag erkänner att då han började prata om dimensioner, hur den fjärde materiella dimensionen såg ut, så var jag gaaanska trött. och ganska borta.
Men nu har jag lärt mig på ett ungefär utvecklingen från en kub till en..trektark eller nånting liknande :)
hursomhaver,

jag har fått bilder på min biologiska familj nu..  Har fått i mail, men inte öppnat dem än.. jag ska ta tag i saken senare. På min egen dator.. fast inte riktigt nu.

Kommentarer
Postat av: tovelina

ååh, vad spännande, elsk!

2008-03-04 @ 00:43:02
Postat av: Sara

I miss U...

2008-03-04 @ 23:27:10
URL: http://sarawallmark.blogspot.com
Postat av: Jennelie

Vilken kusin var det? Mika kanske?
Jag minns när han pratade med mig om antimateria och svarta hål på en ungdomssamling. Det var faktiskt riktigt intressant. Berätta mer om den fjärde dimensionen!

2008-03-08 @ 17:09:57
URL: http://jennelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0