måndagkväll

det var tungt att gå upp imorse alltså. kvart över fyra ringde klockan, vilket den gör imorgon också..så jag ska faktiskt pallra mig isäng. Har haft mycket trevligt besök här ikväll.. det uppskattades! Bjöd på mina kladdkakemuffins och popcorn. Mums

och till min stora glädje fick jag ett mail från min syster (hör på mig, jag börjar lära mig vara personlig). Det kändes så bra.. hon skickade det igår efter hon vart i kyrkan. Hon berättade lite om att hon hoppades verkligen, och bad, om att vi kunde träffas nån dag.. och så ville hon ha mer kort och ville veta hur lång jag var och allmänt så.
Det går lite kort och knaggligt. För det känns som att jag måste förenkla engelskan så pass mycket att det egentligen blir grammatiskt fel, och tänka på att jag bara skriver så vanliga fraser som möjligt.
Men det känns bra,
var en oroande känsla imorse då jag kollade min inkorg om brev ifrån mamman. Men så länge jag får brev från syster är det lugnande...
det känns bra helt enkelt.

fast nu måste jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0