news

nu är det nyheter varje dag här.
Fick mitt första mail ifrån min biologiska mamma. Blir mer och mer övertygad om att det verkligen är hon... så det kändes bra. Fast det är ändå svårt att veta hur de ser på mig.
Är jag någon, som vemsomhelst, de skulle vilja lära känna..  eller känner de sig glada över blodsbanden? Är det något.. speciellt? eller är det bara.. en vanlig bekantskap. Kanske inte helt vanlig, men de kanske vill att den ska vara det?
Det är svårt att veta hur de känner. Men det verkar ju positivt eftersom dom vill ha svar och fortsatt kontakt.
Tydligen läser min bror till psykologilärare och systern till kläd designer.
det är ju lite tufft:)

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Oj vad nyfiken jag blir på att se dem och läsa vad de skriver! Men jag förstår om du vill hålla det för dig själv ett tag och smälta allt. Jesus är med dig! Kram!

2008-03-08 @ 17:21:52
URL: http://jennelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0