pocket full of stars

Jag har funderat och varit orolig. Nu om tre dagar har det gått två veckor sedan jag skickade iväg mailet. Jag hörde av mig till SWASP (organisationen) och fick fram att mamman hade lämnat sitt svar två dagar efter jag skickat iväg mitt. Men att de haft så fullt upp att de inte hunnit översätta det än.
Jag andades ut.
Men då kanske det kommer om några dagar ändå.
Har som vart orolig... men nu inser jag ju hur dum jag var som oroade mig onödan.

Imorgon är min första helt lediga dag, på jag vet inte hur länge. Det känns ovant och ganska skönt ändå. Sen på skärtorsdagen kommer louise ner :D Så jag borde hinna försöka städa imorgon med andra ord.
Dessutom har jag och johanna fixat alla flygbiljetter och boendet nere i stockholm nu.
JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0