söndagnatt

jag har jobbat från morgon till kväll de senaste dagarna.
idag fick jag förresten ett kort mail med bilder från min syster.
vad läskigt det låter.. "min syster"
hon skulle börja plugga mer engelska för att kunna prata med mig bättre. då kände jag mig rörd, men även lite skuldmedveten. jag vill ju inte att dom ska behöva känna sig tvungna och göra en massa saker nu..
jag är trött, det är ett tankekaos och jag har inte hunnit reda ut mina tankar.

uppdatering kommer senare. nu måste jag sova

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Wow! Det måste vara jättespännande för henne att äntligen ha fått kontakt med sin förlorade syster! Klart att hon vill börja läsa engelska! Det skulle jag också ha velat om jag fick reda på att jag hade en bortadopterad syster som hamnat i Korea.
Jag följer med spänning din historia. God bless!

2008-03-10 @ 10:23:35
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: Lina

Hejsan!
Kul att se att du också har en blogg :) Verkar vara mycket som händer i ditt liv just nu, håller tummarna för att du hittar din balans igen! :) Kram

2008-03-11 @ 10:18:40
URL: http://sockerbitan.blogg.se
Postat av: lena

hej vännen,sååå spännande det är att följa dina tankar och känslor,jag är så glad för din skull...du är så modig och är stolt över dig=)att du äntligen har hittat dem,man vill ju veta sina rötter.Jag förstår dina funderingar och frågor och att man tänker på det negativa för att om man faller så tror man att det inte gör lika ont ifall man har ställt sig in på det...ska ringa snart så få vi kanske prata lite=)

2008-03-12 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0