nyheter

Nu är jag lite uppdaterad om program och sånt. Kommer mest troligt få en hel del tid tillsammans med den biologiska familjen vad jag förstått. Två hela dagar är "sökning efter sin familj". Men jag har ju redan hittat den så jag lär väl få umgås med dem.. ojoj

Biljetterna är bokade, åker via Paris från Sthlm. Nästan 20 flygtimmar totalt. Kommer komma hem och vara helt slut i huvudet. Åker på söndagmorgon och i och med tidsskillnaden så hinner jag hem till då tåget från sthlm hem till vilhelmina går. YES!

vet int riktigt vad jag ska utelämna och inte. Jag är nervös, och glad, och skräckslagen.
Jag har aldrig åkt ensam så långt nångång i hela mitt liv.
Men fy vilket äventyr!!!!

o sen kommer jag bo på HILTON. Det ska tydligen vara rätt känt och rätt fint, så det är ju bra:)

NÖÖÖJD! jajjemänasn

Gud är brutalt god, han gör massa coola saker. nu måst ja no iväg igen

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket datum far du och när kommer du hem igen? Och jag kan försäkra dig om att hilton är bland världens bästa hotell, jag kan från egen erfarenhet nog påstå att du inte kommer bli besviken! Kram :)

2008-11-19 @ 09:27:39
URL: http://sarawallmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0