Good bye PARTY

Nu ar det inte sa lange kvar alls. 38 timmar kvar innan flyget lyfter. SICK! Vars har tiden tagit vagen?!?!?!?
it doesn't make sense.
Ikvall ar det vart goodbye party, det var tankt att vara ett surpriseparty men vi fick nys om det:) var tankt fran borjan att inte vara sa stort, men kanns som vi bjudit in hela kyrkan i slutandan anda. :D det gillar vi!
igar var vi pa var sista sondag--> worship touching heaven. FY SA BRA.
men nu ska jag fortsatta packa och fixa iordning infor kvallen. see you sweden

Kommentarer
Postat av: emma

Är du påväg hem bruden?! Jag som trodde du skulle bli kvar där... :P



Ingen stress men vi måste köra ihop en kväll när du får berätta om allt och visa massa bilder jag antar du tagit! :)

2009-12-01 @ 10:09:58
URL: http://ekaws.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kommer upp till Östersund den 24e, och sen hade jag väl tänkt hänga med A-K på nyår, men vi får se vad det blir. Om jag inte kommer upp nåt så får du pallra dig ner till Östersund. All min kärlek till dig min fina. Pusskram, saknar dig

2009-12-06 @ 22:28:32
URL: http://sarawallmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0