natt tankar


mitt tidigare inlägg om huset och ett inplastat liv ni vet?
Nu är all plast borta, ställningarna är bortplockade och tillochmed den fula sopconteinern har försvunnit. Det finns inget mer inplastat längre, huset är det som huset är. Och lite åt det hållet har den här dagen varit för mig. Lite nervöst och några fjärilar i magen då det var min tur att ställa mig framför alla. Men det var mest roligt, och det kändes så rätt. Jag har aldrig känt så innan. Känns som om man börjar komma någon vart nu, äntligen. Även om den förändringen är i hjärtat så kan man inte låta bli att bli påverkad i händerna också. Men det är en kamp ibland:
man måste bli det man redan är

huset har fått sig en rejäl uppfräschning och ser strålande ut. Jag har fått arbeta med saker, läka en del sår och haft det grymt trevligt under vägen. Ser kanske inte så uppfräschad ut, men det känns bra i hjärtat mina vänner. och det är det allra viktigaste


evelina





____________________________________________________________


så var man utmanad av Therése
Utmaningen består i att jag ska skriva 5 saker jag ska göra under 2009 samt 5 personer jag vill utmana.


1. Jobba
2. lyssna på U2, ullevi
3. fylla jämna år
4. resa nånstans
5. åka mera longboard

dessutom längtar jag till slutet på maj. då ska jag gå på MAX och äta de godaste dom har=)

Kommentarer
Postat av: tovelina

och jag känner på mig att mitt år också kommer bli toooppen, så länge jag inte ställer de höga kraven på mig själv :D vill Gud det här, så får har hjälpa till på ekonomifronten!

2009-05-13 @ 11:21:55
Postat av: Therése

självklart evvis, bring it on bara ;D;D

2009-05-14 @ 08:06:30
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Therése

jag ska börja imorgon om jag hinner innan alex slutar, annars har jag ju helgen oxå, men maila bilder du vill ha iaf :):)

2009-05-14 @ 22:31:43
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo visst var shortsen ursöta :) Något för dej? ;) Du ska ju få en födelsedags present!

Älskade verkligen klänningen! Hoppas bara den är lika fin sen irl när den kommer.

2009-05-16 @ 01:31:38
URL: http://hoojna.blogg.se/
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

Hejsan sötnos!

Är allting bra med dig? Är det lika grått och regnigt hos dig med? :D

KRAMAR!

2009-05-18 @ 16:16:41
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0