Fredagsmys!

jag tycker ni är lite dåliga på skriva kommentarer gott folk. tänkte försöka skriva oftare och se om det hjälper:)

imorse klev vi upp extra tidigt för att fara på Newport women. Vi håller till på en italiensk restaurang, man kan få handmassage, fika och någonting att dricka. Idag fick vi blåbärs-scones med en god vaniljkräm till. Efter lite mingel så håller Dianne Wilson i undervisning, speciellt inriktat mot.... kvinnor:)

Då vi kommit hem igen bytte vi om och cyklade ner till stranden. Dåsade till i solen och njöt av vädret, Efter middagen myste vi mest på, köpte glass och åt kakor medan vi såg YESMAN. Färgade Louises hår som hon precis sköljt ur..!! Blir spännande att se hur det ser ut då det torkat.

Imorgon är en ny underbar dag. Lördagshäng innan det är full fart på söndag! that's aaaawesome gott folk. Tänkte promota de godaste hamburgarna också: In-n-out burger. Ni som var med mig i våras vet vad jag talar om. I skrivandets stund känner jag hur snålvattnet rinner till. GE MIG :)

hursomhaver. hoppas ni har det bra. och bara så ni vet: gratis för mig att ta emot sms ni skickar till mitt vanliga nummer. och det kostar inget extra för er trots jag är i USA. bra va?

nu är det sängen som väntar. godnatt mina vänner


Kommentarer
Postat av: Fanny L

Evelina! Tänkte kommentera då efter som du tyck vi är dåliga på de ;)



De låter som att du ha de jättebra därborta och jag måste säga att ja bli lite svartsjuk ;) Skulle sitta fint att va där du är tror jag :)

Ser i alla fall framemot att höra mer när du pallrar dig tillbaka hem :)



Kramar :)

2009-10-24 @ 22:42:42
URL: http://fannylind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0