lördag

hallå sverige!
tänkte försöka uppdatera lite om vad som hänt dagarna som gått medan jag fortfarande har det hyfsat i minnet:) Vi har hunnit med vår andra newport women möte, hängt med folk, BBQ och film mys, creed konsert, frozen yoghurt, härlig lovsång och bra undervisning. försöker suga åt mig så mycket det går under tiden som är här.  Det är gott att vara här och försöker njuta av varje stund. Visst finns det saker man saknar, och man jämför hela tiden pågrund av alla kulturkrockar. Men försöker fokusera på det jag faktiskt har här, än på det som väntar på mig därhemma. För ni kommer vara där, då jag kommer hem. right? :)

så det är ännu en solig dag idag. vilket betyder stranden tillsammans med några fina människor. Förhoppningsvis får vi vår efterlängtade glass också. imorgon är det kyrkan hela dagen och som jag ser fram emot det! Det är så härligt att vara här, och även fast jag inte någonstans skulle vilja bosätta mig i en byggnad varje dag hela dagen så är det här ett otrolig plats.
ni skulle vart här!

/evelina

Kommentarer
Postat av: frida

är där i hjärtat babe! du sa föresten att du skulle sola lite för mig, men blir inge brunare (=



älskar dig

2009-10-07 @ 22:21:13
Postat av: tovelina

evelina, idag har jag sådana mysiga vinterkänslor. och jag tänker på julen. och då tänker jag på dig. i jul vill jag hänga MASSOR med dig! vi måste ta ett nattpromenad på julafton och ååååh, nu saknar jag dig så mycket. hoppas allt är UNDERBART i USA! du är bäst evelina.

2009-10-14 @ 19:46:35
URL: http://toveliina.blogg.se/
Postat av: emma

Nu är det länge sedan du skrev bruden...!



Och så du vet så har vi snö här hemma! :)

2009-10-20 @ 11:13:27
URL: http://ekaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0