Good morning!

10 am ar nog nytt rekord att sova till. skumt att det ar kvall i sverige:) Igar hade vi en riktigt skon dag, vi tog det riktigt lugnt pa morgonen. jag var ute och forsokte springa lite och rensa huvudet. Men fanns inga riktiga trottarer sa gav upp efter ett tag. Efter ett par timmar borjade vi ga mot 17th street och ROSS. Avverkade jack in the box som lunch dessutom. Nu har jag antligen en vaska som min bibel ryms i, hurra!
Da sandy slutat jobba for vi och storhandlade, gled in pa en makeupstore affar och kikade runt lite. Handlade lite mat och at sedan ute pa ett sjukt gott kinesiskt stalle. aawsome!
Pa kvallen sa var vi, liksom ett stort gang fran kyrkan, hembjudna till Nate och hans roomies for att se amerikansk fotboll. Onskade att det var fotboll istallet men vad gor man?:) Efter matchen drog vi oss ut till deras pool och jacuzzi dom hade pa sitt omrade.. inga fel sager jag!
Somnade gott och tankte ta an dagen med nya frascha krafter. Vi ska traffa tva supertrevliga tjejer, Rebecca och Sarah och hanga lite pa stranden innan det blir mexicansk lunch och senare lifegroup. typ  cellgrupp!
njut av dagen gott folk. det tanker jag gora!
kram

Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas du har det bra på andra sidan jordklotet, låter då som så när man läser dina rader!

2009-10-01 @ 10:06:46
URL: http://ekaws.blogg.se/
Postat av: Flingas mamma

sju betalade jag, med väska, uv-filter, LCDskydd, objektiv & 4GB minne :) vi mår bara bra, börjar bli kallt ute nu :S hur är det själv? hoppas du ha det bra :) kraam

2009-10-03 @ 21:36:12
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0