soon to be

Nu är det onsdag. Om bara en liten stund ska jag bege mig in mot stan från NG-huset för att möte Louise. Nu är det nära, mina nerver och tvivel börjar smyga sig på en aning nu. Men jag har beslutat mig för att inte tänka för mycket, att inte analysera sönder det hela, som leder till att jag fegar ut då jag av hela hjärtat vill vara där.
Det är en spännande tid gott folk och jag kommer njuta. Njuta av nuet och försöka att inte tänka på framtiden..Kanske blir det större kaos då man kommer hem igen och inser att man inte har en aning om vad som väntar, eller så kanske man har fått något nytt att gå på. Och så väntar nya äventyr. Men en sak i sänder,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0