my story to his glory

Jag var i Umeå i veckan, och förutom möten med gamla och nya vänner, sushi och massa prat var jag på lasarettet en dag. Och det är officiellt, I'm done.  21 års tid av operationer, käk-, tand- och plastikkirurgi är över. Det kändes stort att höra dom säga det. Det är över. Det låter så dramatiskt, men ibland har det faktiskt varit riktigt tufft. Jag är lycklig och jag tycker mitt liv är stort. Mitt liv är fantastiskt!

Från att födas i ett sammanhang med dåliga förutsättningar, till att adopteras till ett land och en familj där jag fick växa upp, bli den jag är och uppleva det jag gjort... Många kanske skulle kalla det slumpen, det är okej. Även om jag varken kallar eller tror att det är det.
Jag drömmer om framtiden, jag drömmer stort, för vet ni vad? Även om mina fysiska förutsättningar fortfarande kanske inte är mycket att hurra för, så är jag övertygad om att ingenting är omöjligt. Det kan krävas hårt arbete, stora uppoffringar och lite tjurskallighet också. Men i slutändan kanske inte ens det räcker. Jag är förvissad om att jag och Gud klarar vadsomhelst tillsammans. That's it. Det gör ingenting enkelt, men allt så mycket mer möjligt. För vår Gud är mäktig och mitt liv, hela min existens, kan inte förklaras utan honom med i det hela.
svag, men ändå stark
fattig men ändå rik
blind men nu jag ser
allt som du har gjort. allt som du ger

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 17:35:04
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0