mysigheter deluxe.

Familjegudstjänsten idag var rolig. Vi fick höra julevangeliet, se allt ifrån eldkonster till tårtätartävling, och massa annat skoj! Efter det var det dags för sockerchocken of the year. Jennifer hade bjudit in ett gäng på födelsedags fika och väl framme väntade american bluberrycheesecake, chokladfudge tårta, bakelser och bullar av alla de slag. Min kakmonstriga sida bara njöt även om jag mådde måttligt illa efter att ha testat allt. Tack tjejer för en grymt trevlig eftermiddag!

Nu är jag hemma, känner mig helt knäpp och tänkte dra en filt över huvudet och tagga inför en ny dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: J

Tack för att NI förgyllde min dag! puss.

2010-12-20 @ 20:16:32
URL: http://oxx.blogg.se/
Postat av: jeanette

Tack själv för julkortet som kom idag! :) Saknar dig bruden! Var i världen befinner du dig nu & i januari efter jul/nyårshelgerna?

2010-12-20 @ 21:42:50
URL: http://jeanettewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0