en måndag

Har i det närmsta något som eventuellt kan kallas skrivkramp. Tankekaoset är värre än vanligt och i mina försök att koppla ihop mina hjärnhalvor och avgöra vad som går att pränta ner och vad som aldrig någonsin borde skrivas ner så blir det ett virrvarr. Ungefär som efter att ha läst föregående mening :)
Jag längtar efter mina brorsbarn, inte bara för att de hjälper mig skingra tankarna, de är de mest fantastiska brorsbarn jag nånsin kunnat få. Vi är riktigt duktiga på mysa tillsammans. Jag och Flinga brukar tex. leka en lek i dubbelsängen som går ut på att räkna ett två tre och sen slänga oss i sängen. Den kan vi leka huuur länge som helst:)
Imorgon är jag stark, och idag vilar jag i Guds händer. Det har vart mysigt, julsånger och tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0