Ta- daaaaaaa

Idag har jag åkt vilhelmina-dorotea-umeå-dorotea-vilhelmina. 60 mil och 16 timmar innan jag var hemma igen. Men nu har dom skruvat fast tänderna. Dom passade, vitfärgen är lagom och jag är lycklig. Lycklig över att alla operationer slutligen är över, över att det ändå blev bra, att jag inte längre behöver oroa mig inför hur nästa operation ska gå.. fy så  s k ö n t. Man uppskattar livet lite mer. Taskig bild men såhär blev det:




Nu ska jag fortsätta packningen inför Norge. Imorgon ska vi fira med att äta oxfilé och potatisgratäng, och senare på kvällen avgår bussen mot arlanda. Oslo på Fredag- Nya äventyr väntar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir jag och kim, min familj och en till familj från byn. Gubben i den familjen har jobbat som guide i kina så han har fixat specialpris och knåpat ihop lite special så det ska bli riktigt kul! =)



Men vad roligt att du beger dig ut på äventyr igen, blir så lagomt avundsjuk på dig när du vågar ta steget hela tiden! Lycka till!

2010-02-25 @ 07:29:58
Postat av: tovelina

åh evve, vad glad jag blir!!! KRAM PÅ DIG<3

2010-02-25 @ 09:59:51
Postat av: emma

Du är så duktig på att ta steget ur den komfortabla miljön här hemma, något jag måste bli bättre på!



Men ja, nog borde vi hinna ses, vi måste bara föbättra kommunikationen när du kommit hem och se till att det blir av ;)



2010-02-26 @ 07:31:23
URL: http://ekaws.blogg.se/
Postat av: Flingas mamma

hej evve, har du det bra? hoppas det :)

var det förresten inte sådana här du sökte? https://www.ginatricot.com/#/product/27621900



Kraam från oss!!

2010-03-03 @ 18:37:25
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0