fredagsmys

Har nyligen inhandlat ett par mörkbruna läckra stövletter i äkta skinn för inte alls mycket pengar. Sjukt intressant för er att veta.....
:)
Jag har idétorka om vad jag ska skriva här. Saker som hurdana familjen är, samtal där vi pratar om vad som egentligen hände sisådär tjugoett och ett halvt år sen och annat- är på tok för privat för att dela på en blogg där man inte har en aning om vem som läser och inte. Därför får ni hålla tillgodo med ytliga shoppinginköp och dagens planer. Så får vi vänta till att prata tills jag kommer till Sverige igen och träffar folk.
<br>
<br>
Häromkvällen satt vi och tittade igenom lite fotoalbum, skrattade gott några gånger. Koreaner brukar som bekant inte bli så superstora i vuxen ålder, men som bäbisar däremot är dom sådär tjocka och mysiga:) Igår var det peperoday också 11/11, vilket är en mindre variant av valentine's day. Fastän det mest är för de yngre åldrarna så ger mannen en dyr present till sin fru/flickvän, som i sin tur inte alls behöver ge nått likvärdigt. Behövs det sägas att min koreanske storebror muttrade om koreansk kultur innan han försvann ut?:)
Ikväll ska vi ut på nån festival/karneval stuk i Seol. Det är G20 i stan så det lär vara sjuukt mkt folk dessutom.. och för er som inte vet är G20 en grupp av ledarna för massa länder där man diskuterar ekonomi och politik.
Denna bild är då vi va ute och åt i Seol och träffade min mormor och morbror. Tyvärr jobbade min bror så han kunde inte komma med.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Vännen!



Längtar tills du kommer hem och du kan berätta hur du har haft det! Ta vara på tiden därnere sålänge!

2010-11-12 @ 11:10:39
URL: http://ekaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0