nara doden incidenterna i koreansk trafik gor mig graharig i fortid

Galet var lange och langt vi suttit i bil, bat, taxi och diverse. Och galet vilken vacker natur man har fatt se idag. Mysigt att resa ivag aven om det ar lite omstandigt att fixa allt runtomkring. Ar otroligt tacksam i alla fall och anser mig vara otroligt lyckligt lottad :)
I helgen har vi vart pa Hong Island, slanger val upp lite bilder om det finns tid. annars far jag gora det da jag kommit hem.
Imorgon gar vi in i sista veckan, kanns helt galet. 4 veckor gick fort. Sen ar det dags for den bistra verkligheten och beslut som ska tas. Det har till och med varit riktigt avkopplande att inte ha nagon fungerande telefon har.  MEN tanker njuta ihjal mig de sista dagarna. Nu vantar sangen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0