Korea

Så har man överlevt en sjukt lång resa. Continental Airlines kan ju bara slänga sig i väggen i jämförelse med Korea Airlines. Jag har flygit endel i mina dar nu, och RACKARNS, vilket plan det var. Har åkt tvåvånings plan förr men detta var helt sjukt stort! Blev rädd att vi aldrig skulle kunna lyfta från marken men tji fick jag minsann^^
I lägenheten har dom gjort iordning ett eget rum till mig, med mina sängkläder jag fick förra gången jag var här. Fick även en ny pyjamas, tandborste och handduk. Omsorgen är stor så mamma å pappa i Sverige inte behöver oroa sig:)
Försöker ställa om mig till Koreansk tid och det går rätt bra om jag får säga det själv. Idag har vi vart på cellgrupp hos ett gäng kvinnor där det bjöds på god vietnamesisk mat. Ikväll ska vi åka över till östra sidan av Korea.. Får se vad som händer där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0