Seol

Igårkväll drog vi in till Seol, det tog ett tag eftersom trafiken är helt GAAAAAAALEN här. Vi skulle träffa en farbror som för ett par år sen immigrerade till Kanada. Vi for och åt sjukt god middag (ribs och steak) på en restaurang inne i stan med honom och min koreanska mormor som jag träffade förra gången jag var här.
Min koreanske farbror var väldigt sympatisk och snäll. Han bjöd oss alla på middagen och var trevlig och välkomnade mig in i familjen. Ska ladda in bilderna från kameran sen. Tillsvidare får ni hålla till godo med bilder ifrån phonebooth på datorn^^
Efter middagen tog jag och syster tunnelbanan till universitetsområdet där det var massor med små stånd, affärer och söta butiker. Stan var i full gång med uppvisningar, dansande pandor och folk som sjöng. Väldigt mysigt! Fick sova närmre 10 timmar inatt vilket var sjukt skönt måste jag säga. Idag är det söndag och alla är lediga.. Får se vad som händer i eftermiddag:)
Det här är bilder på min bror och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0