back in town

Jag har haft ett par mysiga och intensiva dagar i mitt Norrland. Älskar det men känner mig alldeles urlakad och tom på energi på alla möjliga sätt. Så tog ett vuxet beslut att ställa in dagens planer (efter att ha varit på förmiddagens föreläsning på skolan) för att ta igen lite energi. Ett starkt tecken på att det vart lite för mycket att göra de senaste veckorna är att jag bara vill sätta mig ner och vara trött&ledsen. Men icke! Livet är fantastiskt och ska vila ut lite dessa dagar så är jag back on track igen. Starkare än nånsin.
Fredag är en spännande dag, håll tummarna folks!
:)

Kommentarer
Postat av: J

Norrland?Nu saknar dig lite extra..!



Jag älskar att läsa om dina tankar, du är bra. kram!

2011-04-28 @ 12:49:33
URL: http://oxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0